折翼天使

一个折翼天使,再也飞不起。。。





今天早上 在回家路途中
慣有iPod的相伴
突然耳機播放了这首
前陣子一直瘋狂愛聽的歌曲
在沙地 一首我鐘愛的歌曲
唱出游子的心聲 甚至我心深處
Michael Buble 主唱的 I want to go home
最喜歡這幾段詞曲

"Another summer day,
Has come and gone away,
In Paris and Rome,
I want to go home
Mmm.....,
May be surrounded by,
A million people I,
Still feel alone,
I just want to go home
......

Another aeroplane,
Another sunny place,
I'm lucky, I know,
But I want to go home,
I've got to go home,
Let me go home
............


熟悉的前奏
熟悉的旋律


回家。。。。。
回那屬于我的地方
回我夢想的家
回心靈的家

0 comments:

心情便利贴

如果快樂和責任放在一起,快樂就是一種責任了

关于我。。。

我的照片
一个失去翅膀 、迷失自己的折翼天使。。。。

倒数。。。。。

地球的另一方