折翼天使

一个折翼天使,再也飞不起。。。






今天的我 不想加班
所以清晨五点多打来的加班电话
我只能说: Sorry, i'm so tired, i don't want to do OT

今天的我 很郁闷
因为从昨晚十一点多开始 电脑又失灵至一个早上

今天的我 心情有点糟透了
也不懂为什么自己会突然那么情绪化

今天的我 很想煮顿家常便饭安慰遭透透的自己
但室友一直在睡觉 不能扰人清梦 结果什么都没做

今天的我 到底怎么了?
我也不懂。。。。。。。

2 comments:

Hi Fallen Angel,
U are just being normal homosapien. We need rest besides hectic work. Just take it easy, take good care of yourself.

enough rest is to prepare for longer journey. I felt the same at times......

Fr YY

YY,
Yup, been here already try to learn take it easy. Thx for always been here with me

心情便利贴

如果快樂和責任放在一起,快樂就是一種責任了

关于我。。。

我的照片
一个失去翅膀 、迷失自己的折翼天使。。。。

倒数。。。。。

地球的另一方